زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 12:57 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



aghapourfatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 6 /3 /1391
محل زندگی: قائمشهر
تشکرها : 86
تشکر شده : 138
پاسخ : 64 RE بعد چی...؟
هنری فورد(میلیاردر آمریکایی)هر جمعه از مغازه ی گلفروشی برای زن خود گل میخرید.
یکبار او به پیرمرد گلفروش گفت:شما مغازه ی خوبی دارید.چرا شعبه نمیزنید؟
گلفروش در جواب گفت:قربان،بعدچی؟
هنری فورد:بعد از آن نیز باز شعبه های دیگر در شهر.
گلفروش:بعدچی؟
هنری فورد:وبعد در سراسر ایالات متحده ی آمریکا.
گلفروش:بعدچی؟
هنری فورد(با عصبانیت):خب بعد به آرامش می رسید.
گلفروش:قربان آرامش،همان چیزی است که من الآن دارم .فورد در حالی که کنف شده بود مغازه را ترک کرد.

چهارشنبه 21 تیر 1391 - 18:53
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از aghapourfatemeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: moein-dorribakhsh / abbas / f_hamedi /
aghapourfatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 6 /3 /1391
محل زندگی: قائمشهر
تشکرها : 86
تشکر شده : 138
پاسخ : 65 RE مشتری بد قلق وسخت گیر را با توجه ودقت ،اداره کنید.
مشتری سخت گیر مانند ابر سیاهی می ماند که نشانه ی امید است.
او فرصتی طلایی برای شماست تا به عنوان یک فروشنده ،شایستگی خود را به اثبات رسانید.با موفقیت در برابر او شما از کارایی روش خود برای جلب رضایت مشتریان و به دست آوردن منفعت بیشتر،اطمینان حاصل میکنید.
مشتری سخت گیر را با تدبیر وحسن تفاهم ،اداره کنید.خود را به جای او قرار داده وببینید مشکل کجاست وآن را درست کنید.ناراحتی ها را دور کنید تا اورا خوشحال کنید.
اورا در حالی که ببینید که هنگام ترک شما لبخندی بر لب دارد وخوشحال است وخاطرتان جمع باشد که او مشتریان فراوانی را برای شما می فرستد.
(پرمود باترا)

چهارشنبه 21 تیر 1391 - 19:03
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از aghapourfatemeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: moein-dorribakhsh / abbas / f_hamedi /
moein-dorribakhsh آفلاین



ارسال‌ها : 185
عضویت: 3 /3 /1391
محل زندگی: بابل
شناسه یاهو: Moein.Dorri
تشکرها : 323
تشکر شده : 292
پاسخ : 66 RE 45 نکته از 45 کتاب مدیریتی
26).در بیش‌تر موارد, کشورهای فقیر از نظر دارایی‌ها ثروتمند اما از نظر سرمایه فقیرند, دارایی را نمی‌توان تبدیل به سرمایه کرد مگر آن که قانون حاکم باشد.

27).آن‌هایی که از جای خود می‌جنبند, گاهی می‌بازند و آن‌هایی که نمی‌جنبند, همیشه می‌بازند.

28).اگر همه چیز مهم باشد, پس بدان که هیچ چیز مهم نیست.

29).مدیران پیروزمند دنیای امروز, رمز پیروزی سازمان خود را بهره‌مندی از انسان‌های فرهیخته می‌دانند.

30).حداکثر شادی و خشنودی انسان‌ها زمانی به دست می‌آید که در شغل هم‌راستا با شخصیت (هوشمندی)خود, به کار گمارده شوند.

امضای کاربر : راه رهايی از تعلل، اقدام كردن است.
پنجشنبه 22 تیر 1391 - 08:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از moein-dorribakhsh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas / f_hamedi / aghapourfatemeh /
moein-dorribakhsh آفلاین



ارسال‌ها : 185
عضویت: 3 /3 /1391
محل زندگی: بابل
شناسه یاهو: Moein.Dorri
تشکرها : 323
تشکر شده : 292
پاسخ : 67 RE 45 نکته از 45 کتاب مدیریتی

31).نقش مدیر این است که به درون فرد نفوذ کند و هوشمندی بی‌همتای او را کشف کند و به عملکرد تبدیل نماید.

32).مدیران برجسته نه تنها تفاوت کارکنان را می ‌پذیرند, بلکه بر این تفاوت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

33). شاگرد تنبل, احمق یا ضعیف وجود ندارد, تنها چیزی که وجود دارد معلم خوب یا ضعیف است.

34).زندگی ارزشمند تر از آن است که تنها به امید فرارسیدن دوران بازنشستگی کار کنیم.

35).نه پیروزی پایدار است و نه شکست مرگ‌آور.

امضای کاربر : راه رهايی از تعلل، اقدام كردن است.
شنبه 24 تیر 1391 - 07:57
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از moein-dorribakhsh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas / aghapourfatemeh / f_hamedi /
hiva آفلاین



ارسال‌ها : 6
عضویت: 23 /3 /1391
محل زندگی: babolsar
سن: 26
تشکرها : 26
تشکر شده : 10
پاسخ : 68 RE داستان های کوتاه
سلام . جالب بود من اکثر کتابای برایان تریسی و مطالعه کردم.خوشحال میشم راجع به مهندسی فروش یا مدیریت فروش با نگرش بازار ایران کمی بیشتر بدونم.مرسی بابت مطالب خوبت

دوشنبه 26 تیر 1391 - 21:09
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از hiva به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: moein-dorribakhsh /
aghapourfatemeh آفلاین



ارسال‌ها : 60
عضویت: 6 /3 /1391
محل زندگی: قائمشهر
تشکرها : 86
تشکر شده : 138
پاسخ : 69 RE حکایت نقطه ها
امپراتورهنداکبر،ازبیربال(نقاش دربار)خواست تا چهره ی او را در عرض 6 روز به تصویر بکشد.
پپس از اتمام کار و ارائه ی نقاشی،اکبر از 8 نقاش دیگر در بار خواست تا اظهار نظر کنند.هر کدام ازآنها نقطه ای برروی آن قسمت از نقاشی که فکر میکردند دارای اشکال است گذاشتند.اکبر از بیربال خواست تا توضییح دهد.بیربال کمی فکر کرد وسپس گفت تا هشت صفحه ی سفید برای همکارانش بیاورند تا آنها چهره را بدون اشکال نقاشی کنند.هیچکدام حاضر به این کار نشدند واکبر با چشمانی فرورفته ناراحت بود وزیر لب زمزمه میکرد.


نکته اخلاقی:پیدا کردن ایراد واشکال در کار دیگران آسان است.اما اگر خودتان بخواهید همان کار را انجام دهید ،آنوقت سختی کار را متوجه میشوید.

پنجشنبه 29 تیر 1391 - 20:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از aghapourfatemeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: moein-dorribakhsh / f_hamedi / abbas /
moein-dorribakhsh آفلاین



ارسال‌ها : 185
عضویت: 3 /3 /1391
محل زندگی: بابل
شناسه یاهو: Moein.Dorri
تشکرها : 323
تشکر شده : 292
پاسخ : 70 RE 45 نکته از 45 کتاب مدیریتی

36).به کارکنانتان بگویید هیچ‌گاه اجازه ندهند قربانی واقع شوند; اما اگر چنین احساسی دارند بهتر است بروند جای دیگری کارکنند.

37).صدای کردار, از صدای گفتار بلند تر است.

38).هرگاه در بازی شطرنج در حای باختن هستم, به طور پیوسته از جای خود بلند شده و سعی می‌کنم صفحه را از پشت سر رقیبم نگاه کنم, آن گاه به حرکت‌های احمقانه‌ای که انجام داده‌ام پی می ‌برم.

39).دانستن کافی نیست, باید اقدام کرد. خواستن کافی نیست, باید کاری کرد.

40).اگر می‌خواهید دلیل خوب کار نکردن کارکنانتان را بدانید, کنار آینه بروید و دزدانه بدان نگاه کنید.

امضای کاربر : راه رهايی از تعلل، اقدام كردن است.
جمعه 30 تیر 1391 - 09:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از moein-dorribakhsh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: f_hamedi / abbas /
moein-dorribakhsh آفلاین



ارسال‌ها : 185
عضویت: 3 /3 /1391
محل زندگی: بابل
شناسه یاهو: Moein.Dorri
تشکرها : 323
تشکر شده : 292
پاسخ : 71 RE نکته
سلام دوستان.
غذر می خوام بابت کم فعالیتی،درگیر کارورزی و پروژه هستم.
در اسرع وقت در مورد مدیریت فروش و بازاریابی مطلب پیدا می کنم.
ممنون از توجه شما.

امضای کاربر : راه رهايی از تعلل، اقدام كردن است.
جمعه 30 تیر 1391 - 09:42
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از moein-dorribakhsh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas /
abbas آفلاین



ارسال‌ها : 229
عضویت: 31 /2 /1391
محل زندگی: جويبار
شناسه یاهو: k.joybar
تشکرها : 214
تشکر شده : 360
پاسخ : 72 RE [عکس: کارخانه تولید کابل برق در زنجان


























جمعه 30 تیر 1391 - 13:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از abbas به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: moein-dorribakhsh /
moein-dorribakhsh آفلاین



ارسال‌ها : 185
عضویت: 3 /3 /1391
محل زندگی: بابل
شناسه یاهو: Moein.Dorri
تشکرها : 323
تشکر شده : 292
پاسخ : 73 RE 45 نکته از 45 کتاب مدیریتی
41).جلسه‌ای که خوب اداره نشود, حاصلی جز اتلاف زمان ندارد.

42).بهترین راه پیش‌بینی آینده, ساختن آن است.

43).یک مشتری خشنود, رضایتش را به سه نفر می‌گوید, اما یک مشتری ناخشنود ۲۰ نفر را باخبر می‌کند.

44).کسی را سرزنش نکنید, به جای بحث دربارهء این‌که چه کسی باعث وقفه در پیشرفت است, در مورد این‌که
چه چیز مانع پیشرفت است بحث کنید.

45).زمانی دست از کار بکشید که کار شما انجام شده باشد, نه آنگاه که خسته شده‌اید.

با تشکر.

امضای کاربر : راه رهايی از تعلل، اقدام كردن است.
شنبه 31 تیر 1391 - 03:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از moein-dorribakhsh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: abbas /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :